В света на дигиталния маркетинг – иновативен метод за комуникация

Двадесет и първи век – време на лесно достъпна информация, бързо развитие и силна конкуренция.

Подобни фактори предизвикват използването на иновативни маркетинг и бизнес стратегии за развитие на проекти извън рамките на традиционното. Пример за това е и дигиталният маркетинг, който позволява осъществяването на бърза и лесна комуникация между потребителите и продукта.

Както разбрахме от работилницата по дигитален маркетинг, популяризирането на продукта и разширяването на аудиторията чрез социални интернет платформи, сайтове и имейл връзка е сигурен начин за успех. Ако зад бизнес стратегиите стои аналитичната математика, то в  основата на дигиталния маркетинг е не друго, а чистата човешка емоция, която даден продукт може да предизвика. За целта се използват различни послания и изображения.

Кампания за осиновяване на бездомни животни би имала по-голям шанс за успех ако на потребителя бъде представена снимка на ‚тъжно‘ кученце (това би провокирало съчувствие) от колкото ако кученцето изглежда ‚щастливо‘ (в този случай потребителят ще получи грешния сигнал, че щом е ‚щастливо‘ , то няма нужда от неговата помощ).

 

Автор: Антоанета Иванова
Фотограф: Васил Апостолов